• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


معنی فاک بوی و سافت بوی و باک فوری


ظاهرا قراره صلاحیت علی لاریجانی تایید بشه !!
۱۰ نكته درباره چگونه گفتگو کردن
چرا رنسانس اسلامی بعد از نیم‌قرن همچنان عاجز از حل مسئلۀ حجاب شده؟
صندوق های سرمایه گذاری چیست/ویژگی های صندوق های etf
صفحه نمایش خود را تنظیم کنید نحو تنظیم صفحه نمایش
بودجه بنیاد شهید چقدر است؟
چگونگی ساخت و کشف خورشید
جدید ترین زمر یا کد تقلب بازی GTA3 برای PS2
انیمیشن GIF سیلندر و پیستون خودرو
اگر رمز عبور ویندوز خود را فراموش کردید، چه اتفاقی رخ می ده
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام هع امیر تتلو
نسل «زن - زندگی - آزادی» بدانند آرمان‌های انقلاب اسلامی که از آن متنفرند، مشابه آرمان‌های امروز آنان بود
خواص نارنگی و پوست نارنگی چیست؟ خواص پوسب نارنگی
آگاهی کاذب آدم‌های بدلی و توهمات خود برتر پنداری
نحو نظیم یک روتر بی سیم و مودم
خسارت مشتریان بانک‌ملی در سرقت هالیوودی صندوق امانت چطور پرداخت می‌شود؟
بررسی موشکافانه رفتار احتمالی بانک مرکزی اروپا در تقویت یورو
بهترین ایده های کسب و کار با سرمایه کم
پرتقال ,نارنگی ,لیمو و این همه خاصیت مفید برای این میوه ها را بدانید
آموزش مشکل قطع شدن آپلود فایل ها در هاست با نرم افزار اف تی پی
معنی فاک بوی و سافت بوی و باک فوری
Download Search Fuck boys سه شنبه 30 خرداد 1402 بازدید: 3232
معنی فاک بوی و سافت بوی و باک فوری

معنی فاک بوی و سافت بوی و باک فوری

فکر میکنم همه راجع به فاک بوی شنیده باشن؟ ( میگم اف بوی ازینجا به بعد :) پسری که خیلی bro-dudeه با تنک تاپی که عضله های بازوشو نشون میده، کلاه نقابی (معمولا برعکس) میذاره و ورزشکاره؟ خیلی جِرک ه و نهایتا هم هدفش اینه که با طرف بخوابه و هروقت دلش خواست زنگ بزنه بگه بازم بیا بخوابیم با هم، ولی رابطه نمیخواد.


با وجود یه ماه گهی که داشتم از وقتی به این اصطلاح برخوردم و بیشتر راجع بهش مقاله خوندم یکم ذهنم آروم تر شده و احساس مفید بودن میکنم که راجع بهش بنویسم.
من یه ماه پیش دقیقا یه آدمی رو دیدم که اگه سافت بوی رو توی دیکشنری بذارن عکس اون رو کنارش میذارن. با توجه به اینکه من اون موقع هیچ ایده ای نداشتم راجع به این پدیده آی دایود این هد فرست و همچین سرم به سنگ خورد که یه نصفه شب توی شهر راه میرفتم گریه میکردم و شیرین داشت سعی میکردم با جارو جمعم کنه. آی نو بتر ناو، ولی دوست دارم حتما بقیه رو هم با این پدیده آشنا کنم که مثل من نشن چون به شدت اغوا کنندست.
انی وی، بریم که یه پست گنده ی خیلی به شدت مفید داشته باشیم.

به دلیل موج به شدت منفی ای که توی چند سال اخیر راجع به این نوع پسر بین دخترها به وجود اومد و دیدن که نمیشه، کانتِرِ این پسر به وجود اومد؛
سافت بوی: اینا بیست و خورده ای ساله هایی هستن که با مادرشون بزرگ شدن و نهایتا احترام بیشتری واسه دخترها قائل هستن (استیل نات ایناف :|) در نتیجه با اینکه هدفشون فقط خوابیدن با طرفه خیلی مهربون و اینا برخورد میکنن.

سافت بوی ها یا هر دو والدینشون کالج رفته و تحصیل کردن، یا با مادرشون بزرگ شدن و در نتیجه هر دوتاش دانش بیشتری دارن راجع به اینکه با دخترها چطور رفتار کنن که خوب به نظر بیان اما همچنان اس هول تشریف دارن.

دیکشنری اوربن تعریف سافت بوی رو میگه اف بوی ای که اون رفتار بیشعورانه رو نداره. خودش رو احساساتی جلوه میده، اصلا افتخار میکنه که آدم احساساتی ایه و بیشتر به روح و احساسات دختر خوش میاد تا به چشماش. نهایتا اما هدفش هیچ گونه رابطه ای نیست و کامیت نمیکنه. برعکس اف بوی که از همون اول میگه هدفش چیه (باز به شرافت و صداقتش!) سافت بوی بیشتر با قلب و احساسات طرف کار داره تا بدنش.
یکی از مقاله ها یه مثال از تجربه خودش زد که کم بی شباهت به مال من نبود راجع به پسری که توی پنج دقیقه بیست بار میگه چقدر فمنیسته، لباس چهارخونه میپوشه و گیتار میزنه. سافت بوی مخلوطی از اف بوی و هیپستر بوی‌ه.
این مدل پسر مودبانه و مثل آدمیزاد باهات رفتار میکنه (که هم خنده دار هم غمناکه) و این باعث میشه مجذوبش بشی. یجوری رفتار میکنه انگار براش مهمه چی میگی، از تاریخ و ادبیات و فلسفه باهات حرف میزنه و دانش زیادی داره. لباسهای شیک اما سافت میپوشه - سافت بوی :))) آهنگهای ایندی گوش میده، گیتار آکوستیک میزنه و احتمالا آهنگش رو هم خودش میسازه، آرت میخونه/درست میکنه و خیلی داناست. توی همون قرار اول از یه اکسی تعریف میکنه که خیلی بد بود و اذیتش میکرد، اما هیچوقت راجع بهش بد نمیگه بلکه معمولا ناراحته. فاز اینکه عصبانی نیست ازش اما امیدواره زندگی بهتری داشته باشه. وقتی باهاش ملاقات میکنی توی یه مرحله سختی از زندگیشه که نمیدونه به کجا داره میره، و این رو خیلی وقتها بهونه میکنه که تو رو بپیچونه.

وقتی از دستش عصبانی و ناراحتی که بهت جواب نمیده یا سراغت رو نمیگیره هیچوقت بهت نمیگه دیوونه یا کلینگی هستی، میگه خیلی معذرت میخواد و تو خودت احساس عذاب وجدان میکنی که بهش چیزی بگی. میدونی که آدم مزخرفیه ولی هرچی تلاش کنی هیچ خطایی توی رفتارش پیدا نمیکنی به جز اینکه تو رو سر کار گذاشته و تا بهش زنگ نزنی خبری ازت نمیگیره. بهت میگه شبیه دخترهای دیگه نیستی و تا حالا همچین ارتباطی رو با کسی تجربه نکرده. نهایتا هم اصلا فکر نمیکردی اف بوی باشه، ولی یه چیزیه از اون هم بدتر. 

این مقاله آخری میگه این پسرها اسمشون ترند بوی‌ه؛ نهایتا هم هدف همشون یه چیزه.
میدونن کاری که میکنن درست نیست، ولی همچنان میکننش :)) من شخصا اصلا با کانسپت وان نایت استند - اور مور نایتس - مخالف نیستم، ولی با این عدم صداقتی که اصل معنی سافت بوی رو در بر میگیره به شدت مخالفم. کاش یه درصد فقط میدونستم وات د فاک آیم گتینگ اینتو. حداقل الان میدونم و امیدوارم شما ها هم اگه به پستتون خورد مراقبت کنین از خودتون ^_^

تا حالا به همچین کسی برخوردین؟ بیاین از تجربیات خودتون و دوستان بگین.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8