لینک های تصادفی
همه چیز درباره کمپانی گوگل از صفر تا صد | Natilos | ناتیلوس


سخنان عارفانه








در اين سايت
در كل اينترنت

 

 

مدیریت و طراح سایت :

سید محمد سیادت


گوگل
Google





Google نام کمپاني است که در سال 1998 به دست Larry Page و Sergey Brin ، دانشجويان دانشگاه استنفور تاسيس شد.


یه کم درباره گوگل


سرمايه گذاران عمده و اصلي گوگل که سرمايه ي اوليه بازرگاني را دادند "کلاينر پرکين کافيلد" و "بايرز" و "سرمايه سکويا" مي باشند. در اکتبر سال 2003 هنگامي که بحث بر IPO (Initial Public Offering of shares) بود ، امکان پيشنهاد همکاري و ادغام دو کمپاني از طرف مايکروسافت بود و داده شد ولي به آن اندازه جامه عمل به خود نپوشيد.

در ژانويه سال 2004 گوگل خبر داد از اجاره کردن "مرگان استنلي" و "گلدمن ساچز گروپ" منظم کردن IPO . آن IPO (يکي از بيشترين چيزهاي که از آن انتظار مي رفت در تاريخ) طرح ريزي شد براي بيشتر از 4 مليارد دلار .بر اساس گفته بانکداري که در اين معمله پي گير بود، اين معامله چيزي حدود 12 ميليارد جمع آوري سرمايه ي بازار را براي گوگل داشته است.(Market Capitalization).

در بيست و نهم آپريل سال 2004 گوگل " "S-1 Fromرا با سيستمهاي امنيتي و کمسيون بورسي براي يک IPO ضبط و بايگاني کرد تا آن را بالا ببرد به اندازه "USD $2,718,281,828(منظور دلار آمريکا)" (نکته جالب و خنده دار اين است که اين مقدار برار عدد رياضي "e = 2.718281828..." است!). ضبط و بايگاني اين قضيه فاش شد زماني که گوگل از سال 2001 سودي از $105.6 ميليون دلار از سود سهام تا $961.8 ميليون دلار تا سال 2003 بدست آورد.





در ماه مي سال 2004 رسما براي IPO از "گلدمن ساچز" و "مرگان استنلي" و "Credit Suisse First Boston" جدا شد تا در بيمه عضو شود(Underwriters). آنها اولين پيشنهاد خود(IPO) را به صورتي غير معمول در مزايده قرار دادند( به طور کامل و دقيق در "Dutch Auction") و به همين ترتيب هر کسي مي توانست در پيشنهادات شرکت کند.بعد از مقداري لغزشهاي اوليه که به خاطر تخصصي بودن آن بنده ذکر نکردم، اولين پيشنهاد عمومي(IPO) گوگل در نوزدهم آگست سال 2004 19,605,052 سهم در هر سهم $85 پيشنهاد مي شد. از آن ، 14,142,135 (يک چيز خنده دار ديگر اين بود که اين مقدار برابر با ?2 = 1.4142135... بود!) معلق بود در دست گوگل و 5,462,917 از فروش به سهام داران بدست آمد. اين حراج رسيد به$1.67 ميليارد که از آن تقريبا $1.2 ميليارد رفت براي گوگل. 271 ميليون سهم گوگل به دست خود گوگل کنترل و اداره مي شد. آن IPO براي گوگل $23 ميليارد از سرمايه بازار حاصل کرد . بسياري از کارمندان گوگل به سرعت ميليونر شدند. به صورت جالبي Yahoo! هم که 2.7 سهم از گوگل داشت سود عظيمي بدست آورد. اين کمپاني وارد بازار سهام و ارزي"NASDAQ" با نشان "GOOG" شد.





مرورگر گوگل



توليد مرورگر، كمك بزرگي در گسترش گوگل به چيزي فراتر از يك سايت جستجو خواهد بود، امكانات قابل عرضه آن را به يكديگر مرتبط كرده و شركت مايكروسافت را سر جاي خود خواهد نشاند. بسياري از مردم مي گويند كه نبرد مرورگرها درست به راهي مي رود كه رقابت دستگاه هاي ويدئويي بتا در برابر VHS طي كرده بود. اما اما حركت هاي اخير به وسيله گوگل، شايعاتي را دامن زده كه اين غول جستجومي تواند وارد تجارت مرورگرهاي اينترنتي شده و آغاز كننده رقابتي دوباره در بازاري باشد كه از زمان كنار زدن شركت نت اسكيپ در دهه 90، به خواب رفته و غير فعال باقي مانده است.





شواهد را ببينيد. در ماه هاي اخير، گوگل متخصصان فني با تجربه ساخت مرورگر را از شركت هايي مانند مايكروسافت، سان و BEM استخدام و علاوه بر آن در ماه آوريل، نام دامنه را رزرو نموده است. اگرچه كه دست اندركاران اين شركت مي گويند كه هيچ مرورگري را در برنامه حتمي خود ندارند، اما تحليلگران اعتقاد دارند كه گوگل به صورت جدي اين موضوع را در دست بررسي دارد. درحالي كه سرمايه گذاران مشتاق از زمان عرضه عمومي سهام در ماه آگوست، ارزش سهام گوگل را 55 درصد بالا كشيده اند، بسياري از تحليلگران براين باورند كه براي تحكيم برنامه ها و طرح هاي دراز مدت، گوگل بايد وارد بازار مرورگرها شود. انجام چنين كاري كمك خواهد كرد تا مايكروسافت بر سرجاي خود نشسته، گوگل از ابزار جستجوي صرف فراتر رود و با گسترش نقش خود به عنوان نقطه ورود به اينترنت، امكان يابد كه تبليغات بيشتري به فروش برساند. مارك ماهاني، تحليلگر شركت "تحقيقات فن آوري آمريكا" مي گويد: «ساخت مرورگر مي تواند يك ضرورت باشد. » دلايل اين مسئله در ادامه ارائه مي شود؛ در هر حال هرچه زودتر اين اتفاق رخ دهد بهتر است.


امكان توسعه بدون سر درگميگوگل به خاطر بارگذاري سريع ومنظم صفحه وب خود كه تنها از 37 كلمه تشكيل شده است، علاقمندان زيادي را به خود جلب كرده است. اما با حركت به سوي خدماتي فراتر از جستجو، مانند پست الكترنيكي، گروه هاي آن لاين و مديريت تصاوير، با شرايطي دشوار مواجه مي شود؛ اينكه چگونه خدمات خود را بدون به هم ريختن صفحات جستجو، توسعه دهد. ايجاد يك مرورگر راه حلي منطقي است. وراي دكمه هاي استانداردي چون "back" و "reload"، معمولا مرورگرها نوار ابزاري براي دسترسي سريع به همه چيز- از سايت هاي مورد علاقه گرفته تا نرم افزارهايي كه اغلب از آنها استفاده مي شود- را نشان مي دهند. يك مرورگر منطبق با سليقه وحال و هواي گوگل مي تواند گستره خدمات قابل ارائه توسط آن را به خوبي به رخ كشيده و بدون مجبور كردن اين شركت عظيم جستجو در متراكم نمودن صفحه سايت خود با لوگوها و متن هاي زائد، مي تواند همه اين سرويس ها را در كنار هم قرار دهد. فراتر از عملكردي مانند ايجاد يك بازار يكجا براي فروش محصولات مورد نظر گوگل، اين مرورگر خواهد توانست هنگامي كه از كسي ايميل دريافت مي كنيد، شما را آگاه نمايد.

ساكن شدن در كامپيوترهاي شخصي اگر شركت گوگل قصد دستيابي به ‎آن چيزي را دارد كه بسياري فكر مي كنند گامي مهم به سوي آينده در زمينه جستجو است، اين زمينه همان چيزي است كه گوگل به آن نياز دارد: سازماندهي داده ها بر روي ديسك سخت كامپيوتر كاربران، از عكس گرفته تا فايل هاي واژه پرداز و پست الكترونيكي. يك مرورگر مي تواند محدوده اي براي جستجو در اين قلمروي جديد فراهم كند كه بالقوه باعث توليد ميليون ها نتيجه اضافي جستجو در گوگل مي شود. خود اين امر مي تواند منجر به افزايش فروش آگهي هاي محتوايي گردد. حقيقت دارد كه گوگل از قبل حضور خود را با يك نوارابزار بر روي صفحه مرورگر اعلام كرده است. اين نرم افزار به مرورگر موجود اضافه شده و دسترسي سريع به جستجوگر گوگل و سرويس هاي ديگر را امكان پذير مي كند. گوگل مي گويد اين نوار ابزار ميليون ها بار، بارگذاري شده است. اما بيشتر وبگردها از اينكه چنين نوارابزاري وجود دارد، آگاه نيستند و يك مرورگر نشان دار گوگل مي تواند اين اشكال را از بين ببرد. در نظر بگيريد كه ظرف دو هفته گذشته كاربران 5/2 ميليون نسخه از يك مرورگر اوپن سورس را بارگذاري كرده اند. اين مرورگر كه به وسيله يك شركت نه چندان معروف به نام "بنياد موزيلا" توليد شده است، اين واقعيت را نشان مي دهد كه چه قدر تقاضا براي يك مرورگر جايگزين براي مرورگر مايكروسافت وجود دارد. اگر گوگل بخواهد از علامت تجاري خود براي چنين كاري استفاده كند، توان موفقيت آن را تصور كنيد.

مقابله با مايكروسافت مايكروسافت حدود 94 درصد از بازار مرورگرها را در دست دارد و به آرامي به سوي جستجوگرها در حال حركت است. مطمئنا اين غول نرم افزاري به حد كافي از مزيت حجم ترافيكي كه به وسيله دگمه هاي تعبيه شده در مرورگر "اينترنت اكسپلورر" به سايت هاي مايكروسافت هدايت مي شوند، سودي نبرده است. حتي امكاناتي كه به كاربر اجازه مي دهند درخواست جستجوي خود را در كادر آدرس تايپ كرده و سپس مستقيما به صفحه نتيجه جستجوي MSN هدايت شوند نيز در بازاريابي مايكروسافت مفيد واقع نشده اند. اما برخي از تحليلگران مي گويند اگر روزي مايكروسافت سرويس هاي مرور و جستجو را با يكديگر ادغام كند، گوگل به مشكل خواهد خورد. علاوه برآن بسياري از كارهاي اساسي مورد نياز براي ايجاد يك مرورگر از قبل انجام شده است؛ بنابراين گوگل خيلي آسان مي تواند از فن آوري اوپن سورس موزيلا بهره برداري كرده و منابع خود را در تغيير اين مرورگر براي نشان دادن و ارائه خدمات خود به كار گيرد. موهاني مي گويد: «اگر ظرغف سه سال آينده گوگل يك مرورگر نداشته باشد، شكاف عظيمي در كار اين شركت وجود خواهد داشت واين بسيار غير عاقلانه است.

Google Desktop


محصول جديد گوگل ،نرم افزاري است مشابه برنامه Indexing Service مايكروسافت متنها با استفاده از تكنولوژي گوگل همچنين اين برنامه ابتكارهاي جالبي را نيز دارد از جمله جستجو در CACHE مروگر وب IE ، متن ايميلها و همچنين جستجو در پرونده ها نيز در مرورگر وب و بصورت WEB BASE انجام ميگيرد. بعد از دانلود و نصب ، برنامه پويشگر آن شروع به جستجو در هارد ديسك و ايندكس فايلهاي موجود ميكند. مزيت اين برنامه تاثير بسيار كم در سرعت سيستم و همچنين عدم اشغال منابع سيستم است. ايندكس محتواي هاردديسك شما ممكن است ساعتها طول بكشد و شما ميتوانيد تعداد فايلهاي ايندكس شده را در صفحه اول جستجو ببينيد. فايلهاي ايندكس و ديتابيس گوگل دسك تاپ در شاخه اي مشابه زير ذخيره ميشود
C:\Documents and Settings\YourUserName\Local Settings\Application Data\Google\Google Desktop Search
و البته اين آدرس با توجه به نام كاربري شما و پارتيشن نصب ويندوز ميتواند متفاوت باشد


جستجو در اين برنامه در فرم اختصاصي انجام نميشود و در واقع برنامه جستجو در پورت پيش فرض 4664 كاميپوتر شما (LOCAL HOST ) فعال است كه از طريق مروگر وب ميتواند به آن دسترسي پيدا كنيد. برنامه گوگل دسك تاپ تقريبا اكثر فرمتهاي مجموعه نرم افزاري OFFICE را ميشناسد و تجربه كار من با اين برنامه نشان از همخواني و عدم مشكل با يوني كد و متنهاي فارسي است. البته به نظر ميرسد كه اين برنامه امكان ايندكس فايلهاي PDF را ندارد. موضوغ قابل توجه ديگر CACHE پرونده ها در اين برنامه هست كه از طرفي ميتواند مفيد واقع گردد ( بخصوص هنگاميكه يك فايل متني به اشتباه حذف شده ) و از طرفي نيز ميتواند خطرناك باشد چرا كه محتواي ايميلها و فايلها حتي بعد از حذف نيز مدتي در ديتابيس برنامه باقي ميماند و در نتايج جستجو امكان دسترسي به متن آنها فراهم خواهد بود.


Google History

گوگل کار خود را به عنوان يک پروژه تحقيقات در اوايل سال 1996 به وسيله "لاري پيج" و "سرجي برين" که دو دانشجو PHD از دانشگاه "استنفورد" بودند شروع کرد. آنها مي خواستند فرضيه خود را در مورد اينکه "اگر موتورهاي جستجو پايه و اساسشان بر روي تحليل رابطه بين وب سايت ها باشد نتيجه بهتري نسبت به روش هاي رايج و کلي آن زمان داشت" را گسترش دهند. اين روش را در اول ناميدند "BackRub " به خاطر اينکه سيستم لينکهاي قبلي و داد شده را چک مي کرد و اهميت يک سايت را تخمين مي زد. (در آن زمان يک موتور جستجو کوچکي به نام "RankDex"ُ با همين استراتژي کار مي کرد.)




دامين" www.google.com "را در پانزدهم سبتامبر سال 1997 ثبت کردند. سپس رسما کمپاني گوگل را در هفتم سال 1998 در گاراژ يکي از دوستانشان در "Melno Park " در کاليفرنيا ايجاد کردند. سپس در فبريه سال 1999 کمپاني منتقل شد به دفتري در "165 University Avenue" در "پالوآلتو" به خانه شماري از "Silicon Valley Technology" و ادامه کار داد.گوگل در سال 1999 شکست بسيار بزرگي خورد، زماني "altavista" مشهورترين موتور جستجو نزد کاربران مطلع بود.پس از اين شکست گوگل دوباره به صورت دريچه اي جديد بازگشت و آن کاربران را منحرف کرد.سپس مکان گوگل به سرعت هر چه تمام تر در "University Avenue"گسترش يافت. بعد گوگل در ساختمان هاي بسيار زيادي در کنار هم در " Amphitheater Parkway" سال 2003 مستقر شد.موتور جستجو گوگل به خاطر سادگي و تميزي طراحي(تقليد شده از "altavista" اوليه) و نتايج جستجو مرتبط آن در ميان کاربران اينترنت جاي بخصوصي براي خود باز کرد.در سال 2000 گوگل شروع کرده بود به فروش تبليغات به وسيله فروش کلمات کليدي که مرتبط و آشنا تر براي کاربران بود.تبليغات بر اساس متون بودند تا صفحات داراي طراحي ساده و سبک و به اصطلاح "Fast-loading" باشند. مفهوم و ايده فروش کلمات کليدي (Keywords) براي تبليغات به وسيله "Overtrue" براي اولين بار بنيان گذاشته شده بود.در فبريه سال 2003 ، "پيرا لبز" را که الان صاحب "Blogger" و مبتکر و هدايت کننده وب سايت فضا دهنده گوگل براي وبلاگ مي باشد را بدست آورد . اين دستاورد به نظر مي آمد که هم طراز با ماموريتها و موقعيتهاي کلي گوگل نباشد. هرچند که اين حرکت توانايي کمپاني را براي بدست آوردن اطلاعات از اين سو و آنسو از پستهاي بلاگها تامين مي کرد تاسرعت و روابط بين موضوعهايي که شامل "اخبار گوگل" مي شود رابهتر کند.


در اوج موفقيت گوگل در اوايل سال 2004 ، او داراي بيشترين درخواست جستجو نسبت به "Yahoo! " و "AOL" و "CNN " که حدود 80 درصد مي باشد را داشت. بخشي از مردم گوگل را در فبريه سال 2004 زماني ياهو! تکنولوژي جستجو گوگل را به کنار گذاشت کنار گذاشتند تا نتايج مستلي بدست آورند. به خاطر افزايش جمعيت مدارک و استفاده کنندگان گوگل واژه "Google " در آمريکاي شمالي به عنوان فعل و اسم دخيل به معني "انجام دادن جستجو (مخصوصا در موتور گوگل)" وارد زبان آنان (فکر کنم انگليسي) شد.حدس زده مي شود که واکنش و پاسخ گوگل به جستجوها ياهو! شخصي مي شود. از اطلاعات شخصي مانند "Orkut , Gmail , Froogle " براي دادن نتايج بر اساس چيزهاي شخصي استفاده مي شود. در حقيقت، يک قسمت براي جستجوهاي شخصي گوگل "beta" و "Google Labs" قرار دادند که به صورت آزمايشي در حال فعاليت مي باشند.


لينکهاي مرتبط:

سايت گوگل: www.google.com
طراحيهاي کارتوني: www.google.com/holidaylogos.html
زبانهاي ساختگي: www.google.com/intl/xx-klingon و www.google.com/intl/xx-hacker
احمقانه ترين جکها: www.google.com/googlegulp
جستجوهاي شخصي گوگل: labs.google.com/personalized
labs.google.com:Google Labs




ريشه يابي لغت گوگل

واژه "google" نزديک به واژه "Googol" که به وسيله "ميلتون سيروتا" که برادر زاده رياضيدان بزرگ آمريکايي "ادوارد کانسر(1993)" بود ابدا شد تا عددي را نشان دهد که يک به دنبال آن 100 تا صفر باشد.استفاده گوگل از اين لفظ ماموريت گوگل را براي سازماندهي کردن انبوهي از اطلاعات حاضر در وب بازتاب کرد.علاوه بر نمايش آن، ساختمان اصلي و دفتري گوگل"Googleplex" ناميده شد. گوگلپلکس از 1 هست تا "googol"تا 0 (100تا صفر) و ساختمان اصلي دفتري آن متشکل است از تعداد و انبوهي از ساختمانهايي پيچيده.( "cf-multiplex" , "Cineplex" و غيره)


نحوه جستجوى اساسى در گوگل



براى وارد كردن يك پرس و جو در گوگل، فقط كافيست تا كلمات تشريحى خود را ورودى گوگل وارد كرده و بعد كليد 'enter' را بزنيد. ( يا برروى دكمه Search -- جستجو كليك كنيد) گوگل از پيچيده ترين تكنيكهاى هماهنگى-متون براى پيدا كردن صفحاتى كه مربوط به جستوى سما هستند استفاده مي كند. براى نمونه، وقتى گوگل صفحه اى را تجزيه و تحليل مي كند، گوگل به به صفحاتى كه به آن صفحه نيز لينك هستند نگاه مي كند تا ببيند كه شايد آن صفحات هم درخور با جستوى شما باشند. گوگل همچنين صفحاتى كه را كه موضوعى ارتباطى با موضوع جستجوى شما دارند را براى شما ترجيح مي دهد.


خودكار "و" پرس و جوها گوگل فقط صفحاتى را بر مي گردند كه اين صفحات شامل تمامموضوعات جستجوى شما مي باشد. در آنجا لازم نيست كه از "and" بين موضوعات خود استفاده كنيد. براى محدود كردن نتايج، بهتر است تا موضوعات خود را دقيقتر و بيشتر بنويسيد. Stop Words گوگل كلمات و كاراكترهاى متعارف را ناديده ميگيرد. گوگل همچنين كلماتى مانند "http" and ".com," را به طور خودكار در نظر نميگيرد.، چون اين كلمات كلمات متعارفى هستند كه به ندرت نتايج را محدود ميكنند و فقط باعث كندى سرعت ميشوند. از "+" براى قطع كلمات در جستجوى خود استفاده كنيد. مطمين شويد كه فاصله اى (space) را قبل از "+" بگذاريد. [شما همچنين ميتوانيد علامت "+" را در غبارات جستجوى خود استفاده كنيد.] موضوعات جستجوى خود را در زمينه ببينيد هر نتيجه جستجوى گوگل محتوى يك يا چند صفحه وب منتخب است، كه نشاندهنده آنست كه چطور موضوعات شما در زمينه استفاده شده اند. بند آوردن براى فراهم سازى نتايج دقيق، گوگل از بند آوردن يا "wildcard" براى حمايت از جستجوهاى خود استفاده نمي كند. براى مثال اگر شما "googl" را جستجو كنيد نتايج ارايه شونده شامل "googler" يا "googlin" نميشوند. تلفظ يا بزرگ نويسى اهميت دارد؟ جستجوهاى گوگل حساس به حالت نوشتن (case sensitive)آنها نيست. تمامى كلمات بعد از ورود به حروف كوچك تبديل مي شوند. براى مثال اگر وارد كنيد "GOOGLE" يا "GoOgLe" به عنوان "google" شناخته ميشود. جستجو در حالت استاندارد (default) گوگل حساس به نوع تلفظ يا علامتهاى تفكيكى نيست. اگر مثلا شما [Muenchen] و [München] را جستجو كنيد، به شما يك نتيجه ارايه ميشود. اگر شما ميخواهيد بين دو كالت و كلمه تبعيض قايل شويد، از علامت + در قبل موضوع استفاده كنيد مانند [+Muenchen] در مقابل با [+München].


     


     



برخی از ساب دامین های سایت گوگل





answers.google.com يك انجمن آزاد كه در آن گوگل با دريافت مبلغي پاسخ سوالات شما را ميدهد.


catalogs.google.com جستجو و نمايش كاتالوگ هاي اينترنتي كه از طريق ايميل رد و بدل ميشوند.


directory.google.com در اين قسمت گوگل وب را بر اساس موضوعات مختلف دسته بندي كرده است كه اين كار شما را برايپيدا كردن مطلب مورد نظرتان بسيار كمك ميكند!


froogle.google.com پيدا كردن كالا هايي كه براي فروش يا حراج گذاشته شده است از طريق اينترنت


groups.google.com فرستادن و خواندن مطالب در انجمن هاي كاربردي گوگل.


images.google.com يكي از پر استفاده ترين موتور هاي جستجوگر تصوير در اينترنت با 425 ميليون تصوير.


labs.google.com پروژه هاي انجام شده توسط گوگل كه عبارت است از : Google Viewer - Google WebQuotes - Google Glossary- Google Sets - Voice Search - Keyboard Shortcuts.


news.google.com نمايش و جستجو دريك منبع خبري با تعداد 4500 پست كه هروز برتعداد آنها افزوده ميشود و به روز رساني مي گردد.


services.google.com/tc/Welcome.html با استفاده از اين قسمت شما مي توانيد گوگل را در زبان دلخواه خود ببينيد و همچنين جستجو را به زبان دلخواه خود انجام دهيد.


toolbar.google.com با قرار دادن گوگل در نوار ابزار نمايش گر اينترنت قدرت گوگل هميشه در اختيار و دسترس شماست.


translate.google.com قوی ترین فرهنگ لغت جهانی با ترجمه بیش از ۱۵۰ زبان زنده دنیا .
با استفاده از این فرهنگ لغت می توانید انواع سایت انگلیسی را به فارسی و انواع متن و گزارش های چند صد صفحه ای فارسی را به انگلیسی و بلعکس و انواع زبان های جهانی ترجمه کنید.
با استفاده از این فرهنگ لغت دیگر هیچ نیازی به فرهنگ لغت دیگری ندارید و صد ها متن را ترجمه کنید.



www.google.com/intl/fa/driveگوگل درایو سایتی است که به شما امکان آپلود فایل تا 15 گیگابایت را
می دهد با این سایت فیلم ها عکس ها متن ها و خیلی چیز های دیگرتان را با خود به همراه داشته باشید


mail.google.comفکر کنم تا به حال اسم جیمیل به گوشتان خورده باشد این سرویس امکان نامه نگاری را به شما می دهد این سرویس مانند بقیّه سرویس گوگل رایگان بوده و فرد راحت کار با آن را یاد میگیرد


www.google.com/webmastersسرویس Webmaster Tools گوگل یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین ابزارهای مدیریت و آنالیز وب سایت برای وبمسترهاست. استفاده از این ابزار قدرتمند امکان بررسی روزانه وضعیت وبسایت را به شما می دهد ضمن اینکه همراهی آن با دیگر ابزار قدرتمند گوگل یعنی Google Analaytics امکان تحلیل و بررسی بازدیدهای وبسایت را فراهم می کند.


Google AdWords تبلیغات کلیکی 97 درصد درآمد 32 میلیارد دلاری‌ بزرگترین موتور جست‌وجوی جهان را تامین می ‌کند؛ افراد در موتور جست‌وجو کلیدواژه مدنظرشان را تایپ می‌ کنند، گوگل بر حسب میزان تقاضا بازار تبلیغات را بررسی و اقدام به برگزاری یک حراجی می‌ کند، تبلیغ‌ کنندگان در این حراجی با هم به رقابت می ‌پردازند و با هر کلیک روی بهترین تبلیغ، مبلغ مورد توافق طرفین به حساب گوگل واریز می ‌شود.     ادامه ...
گوگل ادورز چیست? What Google AdWords


برای دیدن ترفند های سایت وب مستر تولز و راهنمایی کلیک کنید


(((((((((موفق باشید)))))))))

 
نظر سنجي


  

کانال تلگرام ناتیلوس

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ میباشد.
طراح و بهینه ساز سایت: سيادت Natilos.ir © 2015 - 2017
V 2.9

به اين صفحه امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما (;