• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟


خواص و فواید و مضرات هندوانه
کارآیی، مراقبت و نگهداری از ویندوز و برنامه ها
رد معجزه های قرآن درباره بیگ بنگ (مقاله کامل) نقد قرآن و اسلام
بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی
پیشگیری از آلزایمر با هویج | خاصیت هویج
تجربه های مصاحبه استخدام پدافند هوایی خاتم الانبیا + تجربه و روند
مصوبه قیمت‌گذاری خودرو کجاست که ما ندیدیم / پراید ۱۹۵میلیونی با لغو گرانی!
دانلود لالایی و ترانه های کودکانه شعر های صوتی کودکانه
همه چیز درباره زمان از ابتدا تا اندازی گیری آن تا عصر حاضر
سی اس اس یا (CSS) چیست؟
مسائل مهم کشور از دید صدا و سیما کدام هستند؟
آیا ایران پیشتاز #فرونشست زمین در جهان است؟
گلچین بهترین مداحی محرم عبدالرضا هلالی دانلود عزاداری امام حسین
آیا نیکولا تسلا، منبع انرژی رایگان را کشف کرده‌بود؟
سرور مجازی و سرور اختصاصی چیست؟
انواع چوب و خواص فیزیکی و شیمیایی آن ها تحقیق مدرسه
چرا ایجاد اشتعال بدون برجام امکان پذیر نیست؟
سایت استاتیک و داینامیک چیست ، دانستنی های سایت استاتیک و داینامیک و قیمت طراحی سایت
هک وب سایت ها از استاتیک تا داینامیک با ما هکر شوید
احکام فقهی ربا و حد سود بانکی در مؤسسه ها
چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟
Download Search why should we use VPS? يكشنبه 19 آذر 1402 بازدید: 1002
چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟

چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟

تصور کنید قصد دارید خانه‌ای را از صفر بنا کنید. ساخت این خانه به اولین چیزی که نیاز دارد، زمین است! این زمین به شما امکان ساخت خانه دلخواهتان را می‌دهد؛ به عبارتی تا زمینی وجود نداشته باشد، شما امکان احداث خانه را ندارید.


با این مثال به خوبی پاسخ سوال "چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟" را دریافت کردید. اما سرور حکم زمین را دارد یا خانه؟ هاست یا دامنه حکم زمین را دارد و سرور شما در حکم خانه و منزل، نقش ایفا می‌کند. این تنها یک مثال بود، برای درک جزئیات مربوط به سوال چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟ توجه شما را به ادامه مقاله جلب می‌کنیم…

علت استفاده از Vps چیست؟

سرور خصوصی مجازی (VPS) ماشینی است که تمام نرم افزارها و داده‌های مورد نیاز برای اجرای یک برنامه یا وب سایت را میزبانی می‌کند. مجازی نامیده می‌شود؛ زیرا فقط بخشی از منابع فیزیکی زیربنایی سرور را مصرف می‌کند که توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث مدیریت می‌شود.
سرورهای خصوصی مجازی (VPS) یک راه حل میانی عالی برای کسانی است که قدرت و استقلال بیشتری نسبت به هاست اشتراکی اولیه می‌خواهند. اما شبکه مجازی اختصاصی vps چیست؟
سرور مجازی وی پی اس به شما امکان داشتن یک سرور اختصاصی را می‌دهند. با این روش شما به جای اشتراک گذاری هاستینگ‌های مشترک از یک سرور اختصاصی استفاده می‌کنید. مزیت این روش این است که می‌توانید ترافیک بالای سایتتان را کنترل و بهبود بخشید؛ در واقع ریش قیچی به صورت کامل در دستان شما است.
به طور کلی علت استفاده از سرورهای وی پی اس این است که، VPS به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است؛ زیرا به طور کلی هزینه کمتری نسبت به هاست‌های اختصاصی دارد اما قابلیت اطمینان، امنیت و عملکرد بهتری نسبت به هاست اشتراکی ارائه می‌دهد.

vps ایران چیست و چه کاربردی دارد؟

چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟


هر کدام از سرورها نیازهای متفاوتی را برطرف می‌کنند؛ مثلا اگر سایت شما ترافیک چندانی ندارد، خرید سرور و هاست اشتراکی برای شما بهترین گزینه است. اما در مقابل اگر ترافیک سایت شما بسیار زیاد است بهتر است از سرور و هاست اختصاصی استفاده کنید. سرور مجازی یا vps ایران یکی از سرورهای پرطرفدار در میان ایرانیان است.
سرور مجازی vps ایرانی مختص ایران است و به عنوان یک سرور ملی شناخته می‌شود. در صورتی که در ایران هستید، بهترین انتخاب برای شما خرید سرور مجازی ایرانی است؛ چرا که به دیتاسنترها نزدیک است و می‌تواند اطلاعات دقیقی را با سرعت بالایی به کاربران برساند.
نکته‌ای که باید بدان توجه داشت این است که سرور مجازی وی پی اس ایرانی به 2 دسته‌ی، سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز تقسیم می‌شود. هر کدام از این دو، ویژگی‌های متفاوتی دارند؛ مثلا اگر سرور مجازی ویندوز ایران را خریداری و نصب کنید به شما امکان استفاده از سیستم عامل ویندوز سال‌های 2008، 2012 و 2016 را می‌دهد. اما در مقابل اگر سرور مجازی لینوکس را خریداری و نصب کنید از امکانات سیستم عامل لینوکس  CentOs ،Debian و Ubuntu می‌توانید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما را به خواندن مقاله: همه چیز درمورد vps و سرور مجازی لینوکس و ویندوز راهنمایی می‌کنیم.

مزایای Vps ایران نسبت به وی پی اس خارج از کشور چیست؟

چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟


سرور مجازی ایران وی پی اس، در بین کسب و کارهایی که به دنبال راه حل میزبانی قوی و بومی شده هستند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. میزبانی وب سایت شما بر روی سرور VPS ایران، دارای چندین مزیت است از جمله زمان بارگذاری سریع‌تر وب سایت برای کاربران، بهبود پایداری وب سایت و رعایت مقررات ملی است. انتخاب VPS ایرانی تضمین می‌کند که عملکرد وب سایت شما برای مخاطبان ایرانی بهینه شده است. محیط سرور بومی سازی شده به زمان بارگذاری سریع‌تر کمک می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه را برای بازدید کنندگانی که از داخل ایران به وب سایت شما دسترسی دارند، ارائه می‌دهد. این امر به ویژه برای مشاغلی که بازار ایران را هدف قرار می‌دهند بسیار مهم و کاربردی است.
در مقابل، زمانی که از سرورهای خارجی استفاده می‌کنید امکان ترید کردن، پهنای باند بالا، امکان ارتقا منابع سرور و … را در اختیار دارید.
با توجه به دلایل گفته شده، زمانی که در ایران هستید و کسب‌وکار خود را دارید برای شما بهترین گزینه انتخاب وی پی اس ایرانی نیست!

چه زمانی از vps به سرور اختصاصی سوئیچ کنیم؟

چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟


اکثر ارائه دهندگان میزبانی وب به شما این امکان را می‌دهند که برنامه میزبانی خود را با رشد وب سایت خود ارتقا دهید. برای مثال، می‌توانید منابع اضافی مانند فضای ذخیره‌سازی یا رم بیشتر به VPS خود اضافه کنید. با این حال، شما فقط می‌توانید VPS خود را تا یک نقطه خاص ارتقا دهید. در نهایت، وب سایت شما ممکن است آنقدر ترافیک به دست آورد که از سرور خود پیشی بگیرید و به برنامه‌ای با قدرت بسیار بیشتر نیاز داشته باشید.
در این مورد، شما باید به یک سرور اختصاصی سوئیچ کنید. اگر نمی‌دانید که آیا باید تغییر را انجام دهید یا خیر، در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید:
       
  1. وب سایت شما در حال رشد باشد.
  2.    
  3. به عملکرد بهتری نیاز داشته باشد.
  4.    
  5. شما به امنیت و حریم خصوصی بیشتری برای داده‌های سایت خود نیاز داشته باشید.
  6.    
  7. انتظار می‌رود که وب سایت شما در آینده به سرعت رشد می‌کند.
  8.    
  9. قصد دارید سیستم عامل یا برنامه‌ای را میزبانی کنید که از مجازی سازی پشتیبانی نمی‌کند.
  10.    
  11. شما در حال تلاش برای اجرای بسیاری از برنامه‌های آزمایش نشده هستید.

نتیجه گیری

به نظر شما چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟ با خواندن این مقاله انتخاب شما سرور مجازی ایرانی است یا خارجی؟ قطعا پاسخ سوال خود را دریافت کرده‌اید. زمانی که برای خرید هاست یا دامنه یا سرور مجازی می‌روید، وب سایتی را انتخاب کنید که به شما علاوه بر فروش، مشاوره لازم در زمینه بهترین خرید سرور و هاست را بدهد. ما به شما وب سایت وب رمز را معرفی می‌کنیم که علاوه بر فروش به شما مشاوره کاملی در زمینه خرید هاست و سرورهایی که مناسب وب سایت شما هستند را می‌دهند. وب رمز بهترین وب سایت در زمینه فروش هاست و دامنه، طراحی وب سایت و … است.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8